مرکز تخصصی نصب، سرویس و تعمیرات یخچال و فریزر

تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیر یخچال در اصفهان

پیش از آنکه به معرفی خدمات بهین سرویس از جمله: 

تعمیر یخچال در اصفهان

تعمیرات سامسونگ اصفهان

تعمیرات یخچال در اصفهان

 تعمیر یخچال در محل اصفهان

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر در اصفهان

بپردازیم باید بگوییم که یخچال و فریزر یکی از مهم ترین و اساسی ترین وسیله در خانه ها است. از این رو تعمیر یخچال در اصفهان شکل جدی تری به خود میگیرد. در نظر بگیرید وقتی که یخچال و فریزر شما خراب شده باشد و تمام مواد غذایی شما داخل یخچال و فریزر خراب شده باشند. حال تصور کنید قرار است یک مهمان ویژه به منزل شما بیاید، اگر نتوانسته باشید اقدام به تعمیریخچال در اصفهان خود نموده باشید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مجموعه  بهین سرویس با ارائه خدمات تعمیریخچال در محل اصفهان به شما این امکان را میدهد تا در سریع ترین زمان ممکن یخچال و فریزر خود را تعمیر شده تحویل بگیرید و هرچه زودتر مواد غذایی خود را سالم و تازه نگه داری کنید.در صورتی که یخچال و فریزر شما خنک نمی کند، مواد یخ میزنند و یا اصلا روشن نمی شود، تعمیرکار یخچال و فریزر در اصفهان در مرکز بهین سرویس مرکز  تعمیرات سامسونگ اصفهان  می توانند با ارائه خدمات مناسب، مشکلات یخچال و فریزر شما را در کمترین زمان ممکن برطرف نمایند. برای رفاه حال شما و آسودگی و آسایشتان در مورد تعمیر یخچال در اصفهان تمام تعمیرات یخچال فریزر در منزل  شما و تعمیریخچال در محل اصفهان انجام خواهد پذیرفت. با تعمیر یخچال در اصفهان و سرویس های دوره ای یخچال میتوانید دوباره آرامش و آسایش را به منزلتان برگردانید.

بسیاری از مشتریان بهین سرویس از مشاورین تعمیر یخچال در اصفهان در این مرکز این سوال مهم برایشان پیش می آید که هزینه تعمیر برد یخچال چقدر است ؟ 

مشتریان محترم مجموعه بهین سرویس  توجه داشته باشید ؛ هزینه تعمیرات برد الکترونیکی یخچال شما توسط مشاورین تعمیر یخچال در اصفهان قابل پاسخ نمی باشد و تنها بستگی به زمانی دارد که مهندسین الکترونیک بهین سرویس جهت برطرف کردن عیب صرف میکنند و همچنین تعویض قطعات و یا ست کردن برنامه بر روی آی سی پروگرمر شما.

لازم به ذکر است که خرابی اواپراتور جز مهمترین دلایلی است که مصرف کنندگان را راهی مراکز تعمیر یخچال در اصفهان می کند همچنین اگر یخچال شما زیاد خنک نمیکند و سرمای خود را از دست میدهد هر چه سریع تر با مشاورین تعمیر یخچال در اصفهان تماس بگیرید تا از خرابی بیشتر یخچال و صرف هزینه های بیشتر جلوگیری نمائید. در صورت نیاز به تعمیر یخچال در اصفهان  هر چه سریع تر با مشاورین تعمیر یخچال در اصفهان  در مرکز بهین سرویس تماس حاصل فرموده تا با عیب یابی یخچال شما به تعمیر یخچال در اصفهان  بپردازند. لارم به ذکر است که تعمیر یخچال در اصفهان  نیاز به تخصص حرفه ای دارد که تعمیرکاران ما در مرکز بهین سرویس با سابقه چندین ساله در زمینه  تعمیر یخچال در اصفهان  به کمک شما خواهند شتافت. مجموعه بهین سرویس با دانشی بالا در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان (تعمیریخچال در محل اصفهان) و سابقه ای درخشان در این امور ، مفتخر است بابت هدفمندی در رضایت مشتری کلیه هزینه تعمیرات یخچال را شفاف سازی نموده است تا مردم عزیزمان جهت تعمیر یخچال در اصفهان صرفه جویی نمایند و قابل ذکر است مجموعه بهین سرویس  در زمینه تعمیر یخچال در اصفهان خدمات زیر را ارائه میدهد :

  • شارژگاز یخچال معمولی ، یخچال فریزر ، نوفراست ، ساید بای ساید ، یخچال صنعتی ، یخچال صندوقی ، یخچال ایستاده ، یخچال قصابی ، آبسردکن در محل
  • تعویض صفحه تریزون و اواپراتور
  • تعویض کندانسور همراه با شارژگاز یخچال معمولی و نوفراست
  • تعویض ترموستات یخچال ، یخچال فریزر
  • رگلاژ دربهای یخچالو فریزر و ساید بای ساید
  • تعویض کمپرسور یخچال ، یخچال فریزر و ساید بای ساید
  • تعویض فن کندانسور و فن چیلر یخچال و ساید بای ساید
  • تعویض ترمودیسک و یا ترموفیوز نوفراست
  • تعویض هیتر نوفراست
  • تعویض نمایشگر یخچال و ساید بای ساید
  • تعویض هر یک از سنسورهای دما
  • تعویض هر یک از کابلهای رابط یخچال فریزر نوفراست
  • تعویض بردالکترونیکی یخچال

در صورت ایجاد هرگونه مشکل در یخچال و احتیاج به مرکز تعمیر یخچال در اصفهان با مشاورین تعمیر یخچال در اصفهان شاغل در مرکز بهین سرویس تماس حاصل فرمائید.

چرا می‌توانیم به بهین سرویس اعتماد کنیم

کلیه خدمات تعمیر یخچال در اصفهان به انجام رسیده توسط تعمیرکاران متخصص ما انجام می شود. و مدیریت بهین سرویس آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما و دریافت انتقادات و پیشنهادات شما است. برای بهین سرویس رضایت مشتریان اولویت اول بوده و با یک بار استفاده از خدمات ما مشتری دائمی خواهید شد.

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین تعمیرات یخچال و فریزر در اصفهان در مرکز بهین سرویس با عیب یابی یخچال و فریزر شما را  تعمیر میکنند:                                                        تعمیر یخچال و فریزر سامسونگ ، تعمیر یخچال و فریزر در اصفهان ، تعمیر یخچال و فریزر هیمالیا ، تعمیر یخچال و فریزر فیلور ، تعمیر یخچال و فریزر اسنوا ، تعمیر یخچال فریزر امرسان ،تعمیر یخچال و فریزر بکو ، تعمیر یخچال فریزر بدون برفک ، تعمیر یخچال فریزر بکو ، تعمیرات یخچال فریزر بوش ،  تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک ، تعمیر یخچال فریزر دوو  ،تعمیر یخچال در اصفهان ، تعمیرات سامسونگ اصفهان ، تعمیرات یخچال در اصفهان ، تعمیر یخچال در محل اصفهان  ، تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان  ، تعمیر یخچال فریزر در اصفهان

 

تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان :

مرکز تعمیرات بهین سرویس اصفهان کلیه تعمیرات یخچال سامسونگ در اصفهان و حومه را با کادری از متخصصین مجرب در محل انجام می دهد یخچال فریزر های سامسونگ در مدل های یخچال فریزر دو قلو و مدل کمبی یا همان فریزر پایین یخچال بالا و بلعکس و مدلهای ساید و فرنچ در بازار وجود دارد. مواردی که پرسنل مرکز تعمیرات بهین سرویس اصفهان جهت تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان سالهای اخیر عمدتا با آن مواجه بوده اند اشکال در برد یخچال ،خرابی کمپرسور یخچال ، نشتی گاز و نیاز به شارژ گاز یخچال ، خرابی یکی از فنها و اشکال در سیستم دیفراست بوده است که در قسمت های زیر توضیحات بیشتری در خصوص هر عیب داده خواهد شد. یخچال های تک سامسونگ در مدل های قدیمی عمدتا با کمپرسور معمولی(نه اینورتر) و گاز آنها هم R134 و در مدل های جدید با کمپرسور اینورتر و گاز R600 می باشد در قسمت زیر در خصوص برخی عیوب و نحوه تشخیص و برطرف کردن آنها توضیحاتی داده شده است.

کد های خطای یخچال سامسونگ
کد E1 = اشکال در سنسور دمای قسمت فریزر از لحاظ اهمی سنسور را تست کنید 

کد E2 = خرابی سنسور دمای قسمت یخچال 
کد E4 = خرابی سنسور دیفراست روی اواپراتور داخل فریزر
کد E5 = خرابی سنسور دیفراست روی اواپراتور داخل یخچال

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال سامسونگ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان در سایت بزنید.

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در اصفهان :

تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در اصفهان

 مرکز تعمیرات بهین سرویس با کادری از بهترین متخصصین تعمیرات یخچال های آمریکایی کلیه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک General Electric شامل شارژ گاز ، تعویض کمپرسور، تعمیرات و تعویض برد یخچال سرویس و تعویض فن اواپراتور و کندانسور و دیگر عیوب را در اسرع وقت با ضمانت برطرف می نماید. یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران جنرال استیل میباشد که در سال ۱۳۲۶ با شرکت پارس آمریکا همکاری کرد و به تولید یخچال های خانگی اقدام نمود بعد از انقلاب اسلامی این شرکت نام تجاری خود را به نام ایران پویا تغییر داد شرکت جنرال استیل به تولید یخچال فریزر ، کولر آبی ، آب گرمکن و نمونه ای از این محصولات پرداخت این شرکت با داشتن طراحان قوی و کار آمد خود دست به تولید انواع محصولات خانگی با ظرفیت مناسب و ظاهری زیبا زده است این شرکت با پیشرفت تکنولوژی و ساختار این نوع لوازم برای استحکام و بدنه یخچال ها از آخرین متد های روز برای تولید استفاده کرده است همچنین با بکارگیری از فناوری ها و دانش روز افزون ، توانسته دستگاه هایی با کاربرد بالا و با کیفیت مناسب به مشتریان عرضه کند.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در اصفهان بخوانید ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در اصفهان در سایت بزنید.

تعمیرات یخچال ال جی اصفهان

تعمیرات یخچال ال جی  بهین سرویس مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان می باشد ، در نظر داشته باشید که کلیه خدمات تعمیرات یخچال ال جی اصفهان با استفاده از قطعات فابریک در محل انجام میگردد.

یخچال ها شامل قطعاتی هستند که ممکن است هر چند وقت یکبار نیاز به سرویس و تعمیر دوره ای داشته باشند. امروزه یخچال ال جی به عنوان یکی از برندهای محبوب در میان مردم است ؛ یکی از مهم ترین دغدغه های مصرف کنندگان این برند پیدا کردن تعمیرکار یخچال ال جی اصفهان است.

در بیشتر موارد افراد با مراجعه به تعمیرگاه های غیر مجاز دچار ضررهای غیر قابل جبران می­شوند بنابراین تعمیر این دستگاه باید توسط تعمیرکار یخچال ال جی صورت گیرد ؛ زیرا تکنسین های تعمیرگاه های مجاز پس از گذراندن دوره های طولانی و آشنایی با قطعات و تکنولوژی های به کار رفته در یخچال های ال جی مشغول به کار میشوند.

در حال حاضربهین سرویس مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان معتبرترین تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال ال جی در اصفهان است ، این مجموعه بیش از نیم قرن است که توانسته است خدمات تخصصی تعمیر یخچال ال جی را به مشتریان خود ارائه دهد.  خدمات این مجموعه شامل عیب یابی  و رفع عیب تمام قطعات و تعمیر یخچال ال جی در محل اصفهان است.

بهین سرویس مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان سال هاي زيادي است که پشتيباني و خدمات دهي به مشترکين محصولات لوازم خانگي ال جی LGرا بر عهده دارد و توانسته است در طي سال‌ها کار در اين زمينه خاطره خوبي را از ارائه خدمات يخچال ال جی LG در ذهن مشتريان خود ثبت کند. اين مرکز با داشتن متخصصان حرفه اي تعمير سايد باي سايد ال جی LG توانسته است گام به گام با فناوري روز دنيا کار تعمير و سرويس سايد باي سايد ال جی LG را در بهین سرویس مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان عهده‌دار شود.

 

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیر یخچال ال جی در محل اصفهان بخوانید ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیرات یخچال ال جی اصفهان در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال بکو در اصفهان

تعمیر یخچال بکو در اصفهان

همیشه تعمیرات یخچال فریزر بکو را از تعمیر یخچال بکو در اصفهان بخواهید. محصولات بکو از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در صورت مشکل بهتر است با  تعمیر یخچال بکو در اصفهان تماس گرفته شود و از تعمیرکاران تخصصی آن‌ها استفاده شود. علاوه بر تعمیرات تخصصی در صورت نیاز به سرویس‌های دوره‌ای نیز بهتر همین روال در پیش گرفته شود و از افراد غیرمتخصص استفاده نشود. با مراجعه به پایین همین صفحه می‌توانید درخواست تعمیرات یخچال فریزر بکو خود را به  ما ارائه دهید تا در اولین فرصت تعمیرکاربکو در اصفهان برای رفع مشکل حاضر شود.

مشکلاتی که امکان دارد برای یخچال و فریزر بکو به وجود آید معمولاً با یک کد بر روی صفحه نمایشگر یخچال به نمایش درمی‌آید. خطای E9 مربوط به یخ‌ساز دستگاه بود و معمولاً در این مواقع یخ‌ساز کار نمی‌کند یا صدای بدی از خود تولید می‌کند. خطای E1 به معنای مشکل در سنسور دیفراست یخچال است. معمولاً در این مورد هیتر با المنت دیفراست حدود 30 دقیقه به صورت یکسره روشن هستند که می‌تواند به دستگاه آسیب برساند. بهترین راه حل تماس با تعمیر یخچال بکو در اصفهان و درخواست تعمیرکار متخصص برای تعمیر یخچال بکو در اصفهان است. به طور معمول در این حالت سنسور هیتر تعویض می‌گردد.

کد های خطای یخچال بکو
 
  • E0: سنسور فریزر را از لحاظ اهم بررسی کنید
  • E1: سنسور دیفراست فریزر را بررسی کنید
  • E3:سنسور یخچال را بررسی کنید
  • E4: مجموعه المنت و مدار مربوطه را کنترل نمایید
  • E5: اشکال در برد الکترونیکی یخچال

 

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای لباسشویی بکو ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال بکو در اصفهان در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال اسنوا اصفهان

تعمیر یخچال اسنوا اصفهان

آیا به دنبال تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان هستید ؟  بهین سرویس مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان ، آماده ارائه کلیه خدمات نصب مجدد، سرویس و تعمیر یخچال اسنوا در اصفهان می‌باشد. اگر یخچال شما دارای برگ گارانتی معتبر می‌باشد، توصیه می‌کنیم با مرکز خدمات پس از فروش یخچال اسنوا روی برگ گارانتی تماس بگیرید. اگر تاریخ ضمانت نامه تمام شده نگران نباشید! تعمیر یخچال اسنوا در این مرکز شامل ۱۰ % تخفیف می باشد و خدمات ما دارای شش ماه ضمانت می‌باشد . اولویت تعمیرکاران ما، تعمیر قطعه معیوب به جای تعویض می‌باشد. همکاران ما آماده‌ی پاسخگوی به سوالات شما در مورد تعمیرات یخچال اسنوا در اصفهان می‌باشند.

 

علت ارور لوازم خانگی اسنوا

ارور اسنوا : بهین سرویس مرکز تعمیر لوازم خانگی در اصفهان ، برای رفاه حال شما عزیزان کد خطای یخچال اسنوا را تحت پوشش قرار داده است تا چنانچه مشکل جزئی بود توسط خود شما بدون حضور تعمیرکار اسنوا برطرف شود ، همچنین شما عزیزان در اصفهان میتوانید برای تعمیرات اسنوا با تعمیرات اسنوا در تماس باشید .

ارور یخچال 676 اسنوا :

هنگام نمایش ارور H1 در یخچال 676 اسنوا دمای فریزر بالاتر از 9 میباشد که بوقی متفاوت میزند و یا به شکل باز بودن درب مشاهده میشود.

هنگام نمایش ارور H در یخچال 676 اسنوا دمای فریزر بالاتر از 18 میباشد که بوقی متفاوت میزند و یا به شکل باز بودن درب مشاهده میشود .

  • این عمل تا رسیدن دمای یخچال به +60 و فریزر به -16 ادامه دارد برای قطع بوق کلید SUPER/ALARM را به مدت نیم ثانیه نگه دارید ولی آیکون به صورت چشمک زن تا رسیدن به دمای مورد نظر فعال میشود.
  • جهت روشن نمودن مستقیم و سریع موتور بعد از قفل کردن صفحه نمایش با نگه داشتن همزمان کلیدهای SUPER / ALARM & TEMP موتور مستقیم و بدون وقفه روشن میشود .

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیر یخچال اسنوا در محل اصفهان بخوانید ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیرات یخچال اسنوا اصفهان در سایت بزنید.

 

تعمیرات یخچال فریزر دوو در اصفهان

تعمیرات یخچال فریزر دوو در اصفهان

تعمیرات یخچال فریزر دوو در اصفهان با استفاده از قطعات با کیفیت انجام میگردد ، همچنین در نظر داشته باشید که تعمیرکاران مجموعه بهین سرویس آموزش دیده در زمینه تعمیر یخچال دوو میباشند.

عیب یابی یخچال فریزر دوو توسط بهترین تعمیر کار یخچال دوو در اصفهان 

در اینجا به مشکلات متداول از تعمیرات یخچال دوو پرداخته ایم:

  1. یخچال فریزر دوو صدای زیاد میدهد.
  2. یخچال فریزر دوو یکسره کار میکند.
  3. لاستیک دور درب یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  4. موتور یخچال فریزر دوو داغ کرده است.
  5. فریزر دوو منجمد نمیکند.
  6. یخچال فریزر دوو برفک میزند ( دیفراست نمیکند ).
  7. فن یخچال فریزر دوو کار نمیکند.
  8. یخچال فریزر دوو روشن نمیشود.
  9. موتور یخچال فریزر دوو کار نمیکند.
  10. صفحه دیجیتالی یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  11. برد الکترونیکی یخچال فریزر دوو خراب شده است.
  12. سنسور یخچال فریزر دوو عمل نمیکند.

برخی ازمشکلات متداول و عیب های یخچال فریزر دوو:

  • درب یخچال دوو بسته نمی­شود ، آن را چگونه تعمیر کنیم؟

اگر درب دستگاه شما بسته نمیشود ، برای عیب یابی و تعمیرات یخچال دوو در اصفهان مراحل زیر را چک نمایید.

  1. ابتدا باید مواد غذایی و یا ظروف (تخم مرغ ، شیشه های مربا ، بطری های آب و غیره) را از درب یخچال خارج کنیم.
  2. پس از تخلیه ، باید درب را به سمت بالا و پایین حرکت بدهیم .
  3. در صورتی که درب در جای خود شل است  درب خراب است و برای رفع عیب باید با مرکز تعمیرات یخچال دوو در اصفهان تماس گرفته شود.
  4. اگر درب یخچال را بالا و پایین می­کنید و درب در جای خود ثابت است ، باید آرام آرام یک قوری آب جوشانده را روی لاستیک درب بریزیم.

اگر میخواهید اطلاعات بیشتری در زمینه تعمیرات یخچال دوو در اصفهان بخوانید ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیرات یخچال دوو اصفهان در سایت بزنید.

تعمیر یخچال فریزر امرسان در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر امرسان در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر امرسان در اصفهان در محل توسط بهترین تعمیرکار یخچال فریزر امرسان در اصفهان در بهین سرویس صورت می گیرد. ما یخچال Emersun شما را عیب یابی و برای رفع عیب از قطعات اصلی استفاده می کنیم تا مشکل برای همیشه و به صورت کامل برطرف گردد. اگر یخچال شما خراب شده در هر نقطه از اصفهان که هستید با تعمیرگاه یخچال فریزر امرسان در اصفهان تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان تعمیرکار به محل اعزام کنیم.

کد خطا یخچال امرسان :

اهم سنسور

کد خطا 10 & 5 K

شرح خطا: برای مدل های قدیمی 10K و برای مدل های جدید 5K در نظر گرفته شده است.

ساید بای ساید

کد خطا F

شرح خطا: سنسور فریزر چک شود.

کد خطا D

شرح خطا: سنسور دیفراست چک شود.

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال فریزر امرسان ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال امرسان در اصفهان در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان :

تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان توسط تیم بهین سرویس محقق میشود ، در ادامه از مزایای خدمات مرکز تعمیرات یخچال بوش در اصفهان پرداخته ایم:

  • با استفاده از قطعات فابریک برای عیب یابی یخچال بوش به حفظ کیفیت دستگاه شما کمک میشود.
  • تعمیرکار آموزش دیده یخچال بوش به صورت تخصصی به تعمیر دستگاه شما میپردازد که به افزایش طول عمر دستگاه شما کمک میکند.
  • کلیه خدمات تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان در محل انجام میگردد که خطرات ناشی از انتقال دستگاه شما را تهدید نکند.

تعمیر یخچال بوش ، یخچال فریزر و یا ساید بای ساید بوش تخصص می خواهد ، بنابراین دقت فرمایید که حتما برای تعمیرات از قطعات فابریک و تعمیرکار بوش در تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان در محل استفاده نمایید ، چونکه : طول عمر یخچال شما زیاد میشود و کمتر به تعمیرات نیازمند میشوید.

ارورهای یخچال فریزر بوش :

همانطور که میدانید یخچال های بوش به طور خودکار در صورت بروز مشکل خطا می دهد. تمامی این خزاها معنای متفاوتی دارند که در این قسمت بازگو شده است.

همچنین این ارور ها کار متخصصان تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان در محل را راحت تر می کند. متخصصان تعمیر یخچال فریزر بوش و تعمیر ساید بای ساید بوش تمامی این ارور ها و خطاها را می شناسند و راه حل این ارور ها را می دانند.
بهتر است شما نیز این ارور ها را از زبان متخصصان تعمیر یخچال فریزر بوش و تعمیر ساید بای ساید بوش تا حدودی بشناسید:

 

  • ارور E1 یا: E01 متخصص تعمیر یخچال بوش علت این ارور را مشکل در سنسور دمای یخچال معرفی می کند. با فشردن سوکت اگر مشکل حل شد که هیچ در غیر این صورت این خرابی باید توسط متخصص تعمیر یخچال فریزر بوش و یا تعمیر ساید بای ساید بوش بررسی شود
  • ارور E2 یا E02: متخصص مرکز تعمیر یخچال بوش دلیل این ارور را مشکل در سنسور دمای فریزر می داند.

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال فریزر بوش ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال فریزر بوش در اصفهان در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان :

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان

 تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان در محل ، امکانی را برای کاربران فراهم کرده که برای ترمیم این محصول حیاتی و پر کاربرد، ناچار به مراجعه حضوری به تعمیرگاه نباشند. در واقع با توجه به ابعاد و وزن یخچال، انتقال آن به مرکز تعمیرات امری محال به نظر رسیده و مشکلات بسیاری را به دنبال دارد. به مراجعه تیم تعمیراتی نمایندگی سامسونگ به منزل کاربران، محصول مورد نظر به دقت بررسی شده و هرگونه اقدامی که برای تعمیر آن لازم باشد، در منزل انجام می شود.

ارور یخچال سامسونگ :

بهین سرویس برای رفاه حال شما عزیزان ارور یخچال سامسونگ یا همان کد خطای یخچال سامسونگ مدلهای مختلف را تحت پوشش قرار داده است تا چنانچه ارور بر روی صفحه نمایش یخچال سامسونگ خود مشاهده نمودید ، بدون نیاز به تعمیرکار یخچال سامسونگ به تعمیر و رفع عیب آن بپردازید .

کد خطای یخچال سامسونگ :

توجه : شما عزیزان برای تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در اصفهان در محل میتوانید از خدمات  تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان  بهره مند شوید .

ارور  e4 یخچال سامسونگ

کدخطای یخچال سامسونگ : 4e

علت ارور یخچال سامسونگ: نشان دهنده آسیب سنسور یخچال فریزر است

رفع عیب ارور e 4  یخچال سامسونگ : جایگزینی تنها راه حل است. با این حال، ممکن است به دلیل سیم کشی نیز رخ دهد

ارور e5 یخچال سامسونگ

کدخطای یخچال سامسونگ : 5e

علت ارور یخچال e 5 سامسونگ: احتمال آسیب به سنسور و یا قطع  جریان برق وجود دارد

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال فریزر سامسونگ ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت  تعمیر یخچال فریزر سامسونگ اصفهان در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک اصفهان :

تعمیر یخچال جنرال الکتریک اصفهان

تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک اصفهان توسط  بهترین تعمیرکار یخچال فریزر جنرال الکتریک در اصفهان عیب یابی میگردد.

برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ، دفترچه راهنمای فارسی استفاده از یخچال جنرال الکتریک ، آموزش تعمیرات ، علت ارور و رفع کدخطای یخچال جنرال الکتریک را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک در اصفهان در محل  بهره مند شوید. 

ارور یخچال فریزر جنرال الکتریک :

شما پس از مطالعه این مطلب تا حد زیادی قادر خواهید بود بدون نیاز به تعمیرکار تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک اصفهان مشکلات مربوط به یخچال خود را حل کنید.

ارور 89 یا 88 یخچال فریزر جنرال الکتریک

علت ارور 89 یا 88 یخچال فریزر جنرال الکتریک: امکان نوسان شدید برق / مسأله الکتریکی

رفع عیب کد خطای  89 یا 88 یخچال فریزر جنرال الکتریک:

  • نمایشگر را با قطع جریان برق یخچال به مدت 5 دقیقه خاموش کرده و بعد دوباره آن را به برق وصل کنید. صفحه کنترل ممکن است یک نوسان شدید برقی را تجربه کرده باشد.
  • بخش های تعویضی: برای راه اندازی مجدد یا خرابی صفحه کنترل، آن را از برق بکشید.

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال فریزر جنرال الکتریک ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال فریزر جنرال الکتریک اصفهان  در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان :

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر هیمالیا اصفهان ، در بهین سرویس آماده‌ی ارائه خدمات نصب مجدد، سرویس، شارژ گاز و تعمیر یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان می‌باشیم. سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات یخچال با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده تضیمن‌کننده کیفیت تعمیرات ما می‌باشد. تعمیرات تخصصی یخچال هیمالیا در محل بدون حمل به تعمیرگاه مرکزی توسط بهترین تعمیرکار یخچال فریزر هیمالیا در اصفهان و در اسرع وقت انجام می‌شود. در صورت خرابی قطعه سعی میکنیم قطعه تعمیر شود در غیر این صورت از بهترین قطعات برای تعویض استفاده خواهیم کرد.

ارور یخچال فریزر هیمالیا :

ارور F1 یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530

علت خطای F1 یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530: علت این ارور به این شرح می باشد که سنسور دمای فریزر کمپرسور، ۲۰ دقیقه روشن و ۲۰ دقیقه خاموش می ماند و حالت ثبات ندارد.

رفع عیب کد خطای F1 یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530: عوامل گوناگونی در خرابی یخچال می توانند نقش داشته باشند و نکاتی که می توان بررسی نمود عبارتند از :

  • مقدار اهم سنسور دمای فریزر با اهم متر اندازه گیری شود.

 

ارور F2 یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530

علت خطای F2 یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530: علت این مشکل، مربوط به سنسور اوپراتور فریزر می باشد.

رفع عیب کد خطای F2 یخچال فریزر هیمالیا مدل کمبی 530: عوامل متعددی در بروز اشکال و ارور یخچال می توانند نقش داشته باشند و نکاتی که می توان مورد بررسی قرار داد عبارتند از:

  • قطعی و یا خرابی سنسور اوپراتور فریزر توسط فرد کارشناس بررسی شود.
  • مقدار اهم سنسور اوپراتور با اهم متر اندازه گیری شود.
  • ممکن است خرابی از مدار برد کنترل یخچال باشد که بهتر است توسط فرد متخصص بررسی شود.

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال فریزر هیمالیا ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال فریزر هیمالیا اصفهان  در سایت بزنید.

 

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان :

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان

تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان در شرق ، غرب ، شمال و جنوب اصفهان با استفاده از خدمات تعمیرکار آموزش دیده در محل و توسط بهترین تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان انجام میگردد. مرکز تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان در محل  سعی نموده است با شرح علت ارور ، رفع کد خطا ، هزینه تعمیرات ، آموزش و عیب یابی به شما کمک نماید تا چنانچه فنی هستید با مطالعه مقاله ها به رفع عیب بپردازید در غیر این صورت با استفاده از خدمات بهین سرویس در همان روز بهترین تعمیرکار یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان در محل حاضر میشود.

 

رفع ارور یخچال الکترواستیل :

  • کد خطا R1 - این خطا مربوط می شود به سنسور یخچال چراغ MID چشمک می زند کنترل مداوم کمپرسور، فن فریزر30 دقیقه روشن و 30 دقیقه خاموش می شود - نکاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد - خرابی و یا قطعی سنسور یخچال می باشد مقدار اهم سنسور فریزر چک شود - خرابی از مدار برد کنترل دستگاه می باشد
  • کد خطا F3 - علت خطا از کارکرد المنت بیش از 85 دقیقه می باشد - چراغ HIGH چشمک می زند درصورت اشکال در فیوز کنترل دمای برفک زدایی یا قطعی هیتر، کنترل غیرممکن است - بررسی هیتر و سیم کشی مرتبط به آن و در آخر مشکل از مدار برد
  • کد خطا C1 - مشکل این خطا مربوط است به سنسور برفک زدایی زمانی که سنسور برفک زدایی 5 درجه باشد ارور می دهد - چراغ QUICK چشمک می زند در صورت اشکال در سیکل، کنترل غیر ممکن است -بررسی مقدار اهم سنسور و تعویض آن و در آخر خرابی برد
  • کد خطا D1 - این پیغام خطا از معیوب بودن و یا اتصال کوتاه در سنسور برفک زدایی می باشد - تعویض سنسور و در آخر ایراد از برد

جهت مشاهده همه خطاها و دانستن روش‌های رفع خطاهای یخچال فریزر الکترواستیل ، پیشنهاد می‌کنیم سری به وبلاگ ما در قسمت تعمیر یخچال فریزر الکترواستیل در اصفهان  در سایت بزنید.

 

 

نصب یخچال و فریزر

نصب یخچال و فریزر

در صورتی که یخچال و فریزر جدیدی خریداری نموده اید ابتدا آنرا در محل مورد نظر خود مستقر کنید و سپس جهت نصب یخچال و فریزر در اصفهان به سرویسکار مجاز اطلاع دهید .فاصله یخچال و فریزر تا دیوار بسته به طراحی آن از 10 تا 30 سانتی متر متغیر بوده . و باید یخچال و فریزر در محلی قرار داده شود که هوا بتواند به آسانی در اطراف آن جریان داشته باشد. نظافت لوله های سرد کننده پشت دستگاه برای مبادله بهتر گرما بسیار مهم است و باید حداقل سالی یکبار گردگیری شود. در بعضی از یخچال و فریزر ها این لوله ها در دسترس نبوده و به اصطلاح یخچال CleanBack می باشد. که در این صورت شما می توانید به آسانی با یک دستمال پشت و کناره های یخچال را تمیز کنید.اگر در شهر اصفهان زندگی می کنید، در این رابطه می توانید از مشاورین نصب یخچال و فریزر در اصفهان در مرکز بهین سرویس  کمک بگیرید. زیرا یکی از وظایف این شرکت ارائه نصب یخچال و فریزر در اصفهان می باشد.

انواع خدمات و برند هایی که مشاورین نصب یخچال و فریزر در اصفهان  در مرکز بهین سرویس جهت نصب یخچال و فریزر در اصفهان  به شما ارائه میدهند:

نصب یخچال و فریزر الکترواستیل ،  نصب یخچال و فریزر هیمالیا ، نصب یخچال فریزر هیمالیا ، نصب یخچال فریزر دیپوینت ، نصب یخچال فریزر ال جی ،  نصب یخچال فریزر الکترواستیل ، نصب و راه اندازی یخچال فریزر الکترواستیل ، نصب یخچال فریزر بوش ، نصب یخچال فریزر پارس ، نصب و تعمیر یخچال فریزر ، نصب یخچال فریزر دونار ، نصب یخچال فریزر دوقلو سامسونگ ، نصب یخچال فریزر کلور ، نصب یخچال فریزر هاردستون ، نصاب یخچال و فریزر در اصفهان ، یخچال و فریزر در اصفهان ، نصب یخچال و فریزر در منزل .

سرویس یخچال و فریزر

سرویس یخچال و فریزر

مشکل یخچال و فریزر زمانی معلوم می‌شود که یخچال و فریزر از کار می‌افتد. ما زمانی متوجه مشکل می‌شویم که صدایی غیرمعمول بشنویم، بویی استشمام کنیم، یا از کار افتادگی را ببنیم و این یعنی کار از کار گذشته است.برای کاهش تعمیرات یخچال و فریزر اورژانسی، به یاد داشته باشید که تمیز کردن کویل کنداسور که غالباً در پشت یخچال و فریزر قرار دارد، ضروری است. در برخی مدل‌ها کویل‌ها در بدنه جاسازی شده و نیازی به تمیزکاری ندارد. تراز بودن یخچال و فریزر هم برای درست بسته شدن درب یخچال و فریزر مهم است و هم کار یخچال و فریزر . یخچال را روی دمای مناسب تنظیم کنید.مشاورین سرویس یخچال فریزر در اصفهان در مرکز بهین سرویس کلیه امور مربوط به یخچال فریزر در اصفهان از جمله نصب یخچال فریزر در اصفهان ، تعمیر یخچال فریزر در اصفهان و سرویس یخچال فریزر در اصفهان را پشتیبانی می کند.

تعمیرکاریخچال و فریزر در اصفهان در مرکز بهین سرویس،‌ یخچال فریزر یا سای بای ساید شما را به صورت تخصصی بازدید و سرویس می‌کند. بازدید شامل بررسی گاز مبرد، کویل‌ها، فیلتر‌ها، تراز بودن یخچال، سیستم یخ‌زدایی، سیستم یخ‌ساز و آب سرد‌کن و دیگرهای بخش‌ها می‌باشد. بعد از بازدید توصیه‌های لازم ارائه و در صورت نیاز اقدام‌های لازم انجام خواهد شد.

سرویس یخچال و فریزردر اصفهان در مرکز بهین سرویس دارای سرویس یخچال و فریزر و سرویس یخچال ساید بای ساید می باشد که شامل :

نصب یخچال و فریزر الکترواستیل ، نصب یخچال و فریزر هیمالیا ، نصب یخچال فریزر هیمالیا ، نصب یخچال فریزر دیپوینت ، نصب یخچال فریزر ال جی ، نصب یخچال فریزر الکترواستیل ،نصب و راه اندازی یخچال فریزر الکترواستیل ، نصب یخچال فریزر بوش ، نصب یخچال فریزر پارس ، نصب و تعمیر یخچال فریزر ، نصب یخچال فریزر دونار ، نصب یخچال فریزر سامسونگ  ، تعمیر یخچال در اصفهان ، تعمیرات سامسونگ اصفهان ، تعمیرات یخچال در اصفهان ، تعمیر یخچال در محل اصفهان  ، تعمیر یخچال سامسونگ در اصفهان  ، تعمیر یخچال فریزر در اصفهان .

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های کولر گازی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر کولر گازی شما می باشند.

بهین سرویس

متخصصان با تجربه

تکنسین های این مجموعه دارای میانگین ۱۱ سال تجربه کار عملی در حوزه تعمیرات می باشند و هر ساله با گذراندن دوره های عملی و آشنایی با جدیدترین مدل های لوازم خانگی ، مناسبترین فرد جهت تعمیر لوازم خانگی شما می باشند.

گارانتی تعمیرات

بهین سرویس بر خلاف دیگر شرکت ها که نقش واسطه ای میان مشتری و تکنسین داشته و هیچگونه تعهدی نسبت به خدمات ارائه شده توسط تکنسین ندارند، مسئولیت تمامی خدمات و تعمیرات ارائه شده را با گارانتی درج شده در فاکتور بر عهده میگیرد.

سرعت در ارائه خدمات

با توجه به اینکه تکنسین های بهین سرویس در سراسر شهر و در نزدیکی محل کار یا زندگی شما حضور دارند امکان ارائه خدمات به شما در همان روز فراهم شده است.

هزینه مناسب

تمامی هزینه های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می باشد. حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام شده و تمامی هزینه ها، پس از پایان کار از شما دریافت خواهد شد.